vineri, 5 februarie 2010

Hai sa nu ne mai mintim singuri!


Toti incercam sa ne mintim ca ne place viata,ca ne place cine suntem,etc.
Mie nu imi place viata...este o monotonie totala.
Nu exista nimic special care mi-ar putea face viata mai colorata.Toti suntem plictisiti[poate si plictisitori].fara viata..invaluiti in nori negri care ne apasa zilnic.Deci,hai sa recunoastem ca viata este urata...pana acum eu nu i-am gasit partea frumoasa[cred ca exista undeva..undeva departe].Dar hai sa nu fiu asa macabra,am doar 14 ani sa nu uit!
Viata este superba,o ador...ador sa traiesc in minciuni,injuraturi...sa traiesc printre oameni rai care se cred superiori noua...celor ''ratati''.Ce urat este cand vezi un batran pe strada care sufera,iar niste copii rad de el..dar da,acestia suntem noi!
Mai bine recunoastem ca viata nu este asa de roz...viata este neagra,dar daca nu ne-am mai minti singuri poate am reusi sa ii schimbam culoarea.

Macar sa incercam. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu